Pravo na odustajanje

Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko prodajne internet stranice www.rokoco.rs smatra prodajom na daljinu.

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana od dana kada roba dospe u njegovu državinu, odnosno državinu trećeg lica koje je odredio potrošač, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim direktnih troškova vraćanja robe. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. upac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora slanjem:

  • robe koju želi da vrati;
  • popunjenim obrascem za odustanak od ugovora na daljinu*;
  • fiskalnog računa (originalni ili fotokopija).

*Za svaki vraćeni artikal potrošač šalje po jedan primerak popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.

Napomena: Broj lične karte (Tehničko uputstvo za administrativni i tehnički pregled funkcionalnosti ESIR-a ili L-PFR-a, Verzija 1.13 9.6. Promet Refundacija (PR) u slučaju povraćaja novca kupcu. Povraćaj novca kupcu za već kupljenu robu ili uslugu ili odustajanje od kupovine u slučaju prethodno plaćenog avansa, obveznik fiskalizacije evidentira izdavanje fiskalnog računa Promet Refundacija (PR) ili Avans Refundacija (AP), pri čemu unosi: Identifikaciju kupca (broj lične karte ili drugi dokument u skladu sa šifarnikom za identifikacijom kupca).

S obzirom da je lične podatke moguće obrađivati isključivo uz prethodnu saglasnost potrošača – Zakon o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), ovom prilikom obaveštavamo potrošače da je za povraćaj novčanih sredstava ili zamenu neophodno u Obrascu za odustanak od kupovine/Reklamacionom listu  napisati broj lične karte. Obrada ovog podatka je potrebna radi usaglašavanja sa pravnim i zakonskim obavezama kojima podležemo kod Poreske uprave.

Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu možete preuzeti OVDE.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda. Potrošač snosi troškove vraćanja robe kurirskom službom po izboru, osim u slučajevima kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan artikal.

O prijemu Vaše pošiljke obavestićemo Vas elektronski, putem e-mail-a. Rok za realizaciju postupka odustanka od ugovora je 14 dana od dana prijema pošiljke artikla i popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.

Ukoliko ustanovite da je Vaš artikal neispravan ili pogrešan molimo Vas da nas bez odlaganja kontaktirate putem putem e-mail-a: office@rokoco.rs

Korisnička podrška će Vas uputiti u dalju proceduru, organizovati preuzimanje neispravanog ili pogrešnog artikla o trošku trgovca. Molimo Vas da ovakve pošiljke ne šaljete samostalno sa otkupom ili o svom trošku.

Trgovac je dužan da o prijemu obrasca i vraćene robe bez odlaganja obavesti potrošača u elektronskoj formi. Trgovac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema vraćene robe i popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.

Potrošač je saglasan sa cenom i uslovima isporuke, i prihvata da snosi troškove isporuke u slučaju povraćaja robe, što znači da će potrošaču, u slučaju povraćaja robe, biti vraćen plaćeni iznos za kupljenu robu, bez troškova isporuke robe.

Proizvod koji se vraća mora biti u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja sa svom pratećom dokumentacijom (popunjenim obrascem za odustanak od ugovora na daljinu i kopijom fiskalnog računa ili originalnim fiskalnim računom) u suprotnom potrošač nema pravo na odustanak od ugovora. Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvrđuje ovlašćeno lice iz naše kompanije, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom potrošača u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će biti vraćen potrošaču o njegovom trošku.

Potrošač nema pravo na odustanak od ugovora, na osnovu člana 36. Zakona o zaštiti potrošača, u slučaju:

  • isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke.
Scroll to Top