Zamena artikla

Ukoliko ste po prijemu porudžbine ustanovili da Vam neki od artikala ne odgovara možete izvršiti zamenu artikla u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke, tj. kada roba dospe u Vašu državinu, odnosno državinu trećeg lica koje ste odredili.

Artikal koji podleže zameni ne sme biti koriščen ili oštećen. Zamenski artikal može biti veće, manje ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog artikla. Više artikala možete zameniti za jedan artikal ili obrnuto. Ukoliko je zamenski artikal nižeg cenovnog ranga, razlika u novcu se uplaćuje na karticu sa koje je izvršeno plaćanje prvobitne porudžbine ili na tekući račun potrošača u slučaju plaćanja pouzećem. Ukoliko je zamenski artikal višeg cenovnog ranga, slanje se vrši kurirskom službom pouzećem, gde se plaćanje kuriru vrši gotovinom kuriru u trenutku isporuke.

Kako bismo za Vas kreirali zamensku porudžbinu molimo Vas da nas kontaktirate putem e-mail-a: office@rokoco.rs

Molimo Vas da naglasite tačne informacije o artiklima koje želite da zamenite (vratite). Potrebno je da nam izdiktirate ili napišete sledeće informacije:

  • Broj Vaše porudžbine;
  • Naziv ili stilski broj i boju artikla koji želite da zamenite;
  • Naziv ili stilski broj i boju zamenskog artikla.

Pravo na zamenu možete ostvariti slanjem:

  • robe koju želite da zamenite;
  • popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu*;
  • fiskalnog računa (originalni ili fotokopija).

*Za svaki zamenski artikal potrošač šalje po jedan primerak popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.

Napomena: Broj lične karte (Tehničko uputstvo za administrativni i tehnički pregled funkcionalnosti ESIR-a ili L-PFR-a, Verzija 1.13 9.6. Promet Refundacija (PR) u slučaju povraćaja novca kupcu. Povraćaj novca kupcu za već kupljenu robu ili uslugu ili odustajanje od kupovine u slučaju prethodno plaćenog avansa, obveznik fiskalizacije evidentira izdavanje fiskalnog računa Promet Refundacija (PR) ili Avans Refundacija (AP), pri čemu unosi: Identifikaciju kupca (broj lične karte ili drugi dokument u skladu sa šifarnikom za identifikacijom kupca).

S obzirom da je lične podatke moguće obrađivati isključivo uz prethodnu saglasnost potrošača – Zakon o zaštiti podataka o ličnosti („Sl. glasnik RS“, br. 87/2018), ovom prilikom obaveštavamo potrošače da je za povraćaj novčanih sredstava ili zamenu neophodno u Obrascu za odustanak od kupovine/Reklamacionom listu napisati broj lične karte. Obrada ovog podatka je potrebna radi usaglašavanja sa pravnim i zakonskim obavezama kojima podležemo kod Poreske uprave.

Obrazac za odustanak od ugovora na daljinu možete preuzeti OVDE.

Ukoliko na stanju imamo Vaš željeni zamenski artikal kreiraćemo zamensku porudžbinu. Automatsko obaveštenje o kreiranoj zamenskoj porudžbini biće Vam poslato na e-mail iz prethodno kreirane porudžbine. Ukoliko želite da izmenite adresu za isporuku zamenskog artikla molimo Vas da naglasite u telefonskom razgovoru ili putem e-mail-a. U slučaju postupka zamene potrošač snosi troškove vraćanja i isporuke zamenskog artikla. Ukoliko trenutno na stanju nemamo artikal za koji želite da izvršite zamenu, sredstva za vraćeni artikal će biti uplaćena na karticu sa koje je izvršeno plaćanje ili na tekući račun potrošača za plaćanje pouzećem.

O prijemu Vaše pošiljke obavestićemo Vas elektronski, putem e-mail-a. Rok za realizaciju postupka zamene je 14 dana od dana prijema pošiljke zamenskog artikla i popunjenog obrasca za odustanak od ugovora na daljinu.

Scroll to Top